Регіон:
+38 044 393 54 55 Написати нам

Замовлення приймаються: Цілодобово

Доставка: 10:00 до 22:00 щодня

Приймаємо до оплати

Вид доставки
Експрес Стандарт
0 товарів 0.00


ПОЛІТИКА ГАРАНТІЙ, РЕКЛАМАЦІЙ І КОМПЕНСАЦІЙ
Ми керуємося відповідним регіональним / федеральним / національним законодавством у галузі захисту прав споживачів та гарантуємо повне їх дотримання. Крім цього, наші правила забезпечують додаткове (розширене) гарантійне покриття – Гарантія Produktoff.
Закон України "Про захист прав споживачів"
"Гарантія Produktoff" - передбачає можливість дистанційного пред'явлення рекламацій та їх розгляд, яка не виключає інших форм звернення відповідно до чинного законодавства, а доповнює їх.
Ми керуємося принципом: "Не влаштує якість - замінимо власним коштом!"
Принцип передбачає обов'язкову фізичну заміну товару або виплату компенсації у формі вказаної нижче та на наш розсуд. При цьому причини незадовільної/сумнівної якості товару мають бути аргументовані та обґрунтовані Покупцем письмово через пред'явлення електронної рекламаційної заяви з обов'язковим підтвердженням факту купівлі товару.
Усі претензії (скарги, клопотання) щодо якості наданих послуг, нестачі товару на замовлення, незадовільної якості товару, з питань взаєморозрахунків, неправильного застосування тарифів на доставку (занесення), питань пов'язаних з доставкою через поштового оператора приймаються виключно у формі рекламаційної заяви.
Рекламаційна заява - електронний лист, який повинен містити інформацію про повний номер замовлення, детальний опис проблеми, також може додаватися графічні зображення товару, етикеток, упаковки, супровідних документів.
Рекламаційні заяви приймаються виключно в електронній формі:
- електронною поштою на адресу: support@produktoff.ua
- через он-лайн чат: "Написати нам", який знаходиться у верхній частині будь-якої сторінки сайту.
УВАГА! Не розглядаються рекламаційні заяви, залишені в усній формі через оператора Контакт-центру.
Рекламаційна заява розглядається протягом 72 годин із моменту її отримання. У разі визнання необхідності визнання проведення компенсації вона здійснюється протягом 5 робочих днів з моменту надання Рекламаційної заяви без урахування часу на обробку (проведення) платежу банківською установою.
Ми маємо право в односторонньому порядку відмовити у розгляді рекламаційної заяви та компенсації, за наявності наступного:
- системний та/або непідтверджений характер звернень Покупця/Одержувача;
- будь-які дії з ознаками шахрайства, обману;
- застосування ненормативної лексики Покупця/Одержувача в усній чи письмовій формі;
- застосування образливих виразів на адресу працівників в усній чи письмовій формі;
- використання свідомо неправдивої, необ'єктивної інформації та не підтверджених фактів;
- наявність обставин не пов'язаних з діяльністю Продавця та які знаходяться поза полем його компетенцій;
- наявності заборгованості Покупця у будь-якому розмірі за замовленнями, в яких застосовано якусь знижку або знижковий сертифікат, ми зменшимо суму визнаної компенсації на суму такої знижки
 Для розгляду Рекламаційної заяви ми можемо вимагати надіслати нам в електронній формі знімок товарного/фіскального/касового чека, знімок товару, етикетки товару, упаковки товару/посилки. Також для отримання повної грошової компенсації ми можемо вимагати доставити товар (або надіслати через поштового оператора за рахунок Одержувача) на контактну адресу, вказану на сторінці “Контакти” відповідного регіону доставки. При цьому повинні бути збережені товарні властивості, заводська упаковка, товар не повинен мати механічних пошкоджень і перебувати в межах термінів придатності.
Проведення компенсацій
У разі визнання нами необхідності проведення компенсації Покупцю/Одержувачу за його рекламаційною заявою, вона здійснюється у такому порядку:
- якщо сума компенсації менше/рівно 100 гривень - шляхом надання бонусів знижок (або купона знижок) на відповідну суму визнаної компенсації, які зараховуються на внутрішній аккаунт Продавця/Одержувача на сайті та можуть бути ним використані на наступне замовлення/замовлення на власний розсуд протягом 30 днів із моменту зарахування;
- якщо сума компенсації понад 100 гривень – шляхом прямої грошової компенсації у безготівковій формі на банківський рахунок або банківську картку Покупця-платника на замовлення. При цьому способі компенсація провадиться виключно особі, яка сплатила замовлення, який надає реквізити для проведення компенсації у формі електронного листа із зазначенням усіх необхідних реквізитів для проведення платежу.
Компенсації не обмежують прав споживачів, передбачених чинними законодавчими нормами повернення товару непродуктових категорій та отримання повної компенсації.
Ми не здійснюємо довезення, заміну товару, на замовлення, яке було прийнято Покупцем/Одержувачем та не було повернено водієві-кур'єру при доставці та огляді замовлення. Ви маєте право на отримання ня компенсації при виявленні проблем із замовленням на підставі розглянутої Рекламаційної заяви.
Ми можемо вносити зміни та доповнення (далі оновлення) на свій розсуд у цю “Політику гарантій, рекламацій та компенсацій” у будь-який момент, дата оновлення вказується на відповідній сторінці сайту. При цьому дії цих оновлень поширюються виключно на замовлення, які були оформлені з дня публікації оновлень.
Гарантійні умови для товарів з розділів з товарами побутового та промислового типу (нехарчові продукти)
УВАГА! Перевіряйте цілісність, справність та комплектацію товару при його отриманні! У разі виявлення нестачі у присутності кур'єра ми обов'язково обміняємо товар чи повернемо вам гроші. Якщо пошкодження вантажу виявлено при отриманні в офісі кур'єрської служби, для повернення грошей або обміну товару вам необхідно скласти акт при співробітниках цієї кур'єрської служби та надіслати його нам факсом або e-mail. Відповідно до Закону про захист прав споживачів ви маєте право обміняти або повернути товар протягом 14 днів з дня покупки.
ПАМ'ЯТАЄТЕ! Обмін або повернення грошей за товар невідповідної якості або неповної комплектації може бути здійснено лише у разі виявлення проблеми у присутності кур'єра, продавця чи представника компанії-перевізника.
Обмін та повернення товару
Для обміну чи повернення товару відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" необхідне дотримання таких умов:
- товар, що повертається, не повинен бути у використанні, тобто. є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, запаяні в пластикові пакети, комплектуючі не розпаковувалися і т.д.)
- з дня придбання минуло трохи більше 14 днів, крім дня купівлі.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можливо придбати будь-які інші товари з наявних в асортименті з відповідним перерахунком вартості або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж. При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцю в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей у цей день - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів з дня написання заяви.
Для заміни чи повернення товару при собі необхідно мати:
- товар (і всю його комплектацію);
- товарний чек (акт приймання-передачі);
- Паспорт покупця.
Гарантійне обслуговування
На всю техніку, що продається в інтернет-супермаркеті, надається офіційна гарантія від виробника. Термін гарантії встановлюється фірмою виробником та вказується на гарантійному талоні. Обслуговування та ремонт техніки здійснюються в авторизованих сервісних центрах. Підставою для гарантійного ремонту/обслуговування є заповнений гарантійний талон, на якому вказано дату продажу та проставлено штамп магазину та товарний чек. Контактні телефони та адреси сервісних центрів знаходяться на гарантійних талонах. Гарантійний термін починається від дня продажу виробу. В окремих випадках (вбудована техніка, духовки, плити) гарантійний термін починається з моменту підключення, якщо таке підключення здійснюється авторизованим сервісним центром та у гарантійному талоні проставлено відповідний штамп із зазначенням дати підключення.
Право на повернення та обмін товару втрачається у таких випадках:
При пошкодженнях, що виникають внаслідок порушення правил та умов експлуатації, описаних в інструкціях з догляду за посудом:
- при перегріві;
- при падінні виробу;
- при умисній поломці;
- при деформації;
- при пошкодженнях, що виникають при загвинчуванні та відкручуванні, відкритті та закритті та інших випадках, викликаних надмірним додатком сили;
- при механічних пошкодженнях зовнішньої або внутрішньої поверхні (подряпини, потертості та ін.);
- при використанні у комерційних (промислових) цілях;
- при неправильному зберіганні;
- якщо ушкодження виникло внаслідок стихійних лих (природних пожеж, повеней та ін.), нещасних випадків, пожеж;
- якщо пошкодження виникло внаслідок навмисних чи необережних дій з боку покупця чи третіх осіб, а також домашніх вихованців;
- якщо виріб використовувався з метою, не передбаченою інструкцією;
- при самостійному ремонті та зміні виробу;
- при появі плям, точок вапна та іншого;
- при нормальному зносі ріжучих частин у результаті експлуатації;
- при природній зміні кольору металу *
*Золотистий або блакитний відтінок, що виникає внаслідок надмірного перегрівання посуду або приготування деяких продуктів (томати, лимон, овочі, розсоли тощо) є характерним для посуду з нержавіючої сталі і жодним чином не впливає ні на функціональні властивості посуду, ні на якість приготування. їжі. Видалити такі плями можна за допомогою спеціалістів.льних засобів для чищення виробів із нержавіючої сталі.
Зручних і приємних вам покупок!
Оновлено 30.10.2020р.

Графік Стандарт по місту
Дніпро
Сьогодні (24.04)
10:00 до 14:00 (недоступно)
14:00 до 18:00 (вільно)
18:00 до 22:00 (вільно)
Завтра (25.04)
10:00 до 14:00 (вільно)
14:00 до 18:00 (вільно)
18:00 до 22:00 (вільно)
Післязавтра (недоступно)
Наступні дні (недоступно)